Verzendbeleid
Evelora™ verzendbeleid
Evelora™ heeft ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier naar jou toe te sturen. Op deze manier kunnen wij enorm besparen op opslag-, transport- en verpakkingskosten. Hierdoor kunnen wij jou de producten tegen de meest eerlijke prijs aanbieden.
Hoewel alle importkosten vooraf betaald worden, kan het af en toe voorkomen dat de importkosten toch betaald moeten worden aan de deur. Hier is Evelora niet verantwoordelijk voor en wij zullen dit bedrag dan ook niet voor rekening nemen. Als je ons een e-mail stuurt, gaan wij wel kijken waardoor het probleem is ontstaan en zoeken we samen naar een oplossing.
Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier versturen, hanteren wij een gemiddelde levertijd van 5–15 werkdagen voor bestellingen in Nederland en België.
Vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? De kans is groot dat je niet de eerste bent met deze vraag. Kijk daarom eerst even op de pagina met veelgestelde vragen of jouw vraag ertussen staat. Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Bestelling volgen?
Als je een bestelling bij ons plaatst, krijg je na een paar dagen een track & trace-code toegestuurd. Deze code is niet direct actief, omdat deze eerst door verschillende systemen moet worden verwerkt. Ongeveer 3 tot 5 werkdagen nadat je je track & trace-code hebt ontvangen, kun je de verzendupdates volgen.